jak pracuji

video 1

video 2

video 3

video 4

štěstí přeje připraveným

dokonalý marketing prodeje nemovitosti


  1. příprava nemovitosti


2. fotografie


3. virtuální prohlídka


4. dron


5. půdorysy

někdo ocení a jiný zase

2D s kótami


3D poutavé


5. realitní inzerce

40 serverů

sdílení v QARA

MLS MIX

6. web nemovitosti

na těchto stránkách, nebo zvláštní web: příklad Fanda

7. ONLINE propagace

FB, Google PPC, Seznam sklik

8. místní propagace

Asi 30 % bytů a domů koupí lidé z okolí prodeje. Protože lokalitu znají, mají ji rádi a shánějí v blízkosti pro rodinu či známé. Nebo jako investici, kterou nebudou mít daleko.

osvětlený balkon


plachty a balonky


flyman


letákování


Co je potřeba:

Předně. Na samém počátku Vás seznámíme, naše potenciální klienty, na osobní schůzce se vším, co by bylo vhodné v přípravě prodeje Vaší nemovitosti konkrétně realizovat. Je-li např. nemovitost vhodná k rekonstrukci, pak je rozsah adekvátně jiný.


Po schůzce víte, co je možné realizovat z naší nabídky služeb, v jakém rozsahu a termínech. Kolik by to mohlo stát a jaký by byl očekávaný přínos. A hlavně, co tyto naše služby udělají s prodejní cenou. Rekapitulujme si společně možnosti:


Společně s Vámi upravíme citlivě interiér na focení a další vizualizaci (v případě že se v nemovitosti stále bydlí).

V případě již uvolněného interiéru pak třeba:


Pomohli sbalit věci, zapůjčili přepravní stěhovací krabice, přívěs za auto.

Vystěhovali či kompletně vyklidili nemovitost, odnesli nábytek, odvezli nevhodné, nepotřebné co již dosloužilo, máme stěhovací službu.

Zajistili řemeslné práce: vyrovnali nerovné stěny, vymalovali, natřeli, opravili elektrospotřebiče… prostě vše, co by bylo třeba pro plnou funkčnost.

Instalovali homestaging: lehký přenosný nábytek, závěsy, dekorace, květiny, lampičky, prosvětlili interiér.

Uklidili, umyli potřebné, promazali, naleštili.

Vizualizovali: nafotili, natočili video a zpracovali virtuální prohlídku.

Sepsali všechny informace pro zájemce, zpracovali půdorys v 2D a 3D variantě.

A nakonec dohodli postup prodeje a cenu k vaší spokojenosti.


Dále je to na nás. Víme, jak a komu Vaši nemovitost nabídnout. Umíme oslovit zájemce cestou našeho webu, realitních portálů i cestou sociálních sítí, kde se pohybuje stále více a více zájemců. Máme spolupracovníky a spřátelené realitky. Dlouhodobě si budujeme „seznam“ solventních zájemců.


Víme, jak oslovit Vaše teritoriální okolí, umíme upoutat názvem, plachtou i přehledným zpracováním informací. Díky poutavému názvu, zajímavému videu a správně specifikovanému okruhu uživatelů dosáhneme „virálního“ sdílení. Může se tak stát, že se kupec dozví o nemovitosti třeba od „své sestřenky, která viděla, jak video „lajknul“ její bývalý kolega z práce“.